Przylot Embraer 195 na Lotnisko Chopina (Warszawa/EPWA)



Przylot Embraer 195 na Lotnisko Chopina (Warszawa/EPWA)
zasięg: 49710
czas trwania: 2m 10s
obejrzyj teraz i oceń sam
ocena: 205

Waszym zdaniem:


- piec do pizzy lublin
- Alem de um belo video, o Embraer é uma aeronave perfeita e linda..
- Nice video, nice plane made in Brazil by Embraer ... as brazilian, i'm very proud to see it ( also an e-jet 175 of Poland goverment ) ! Congratulations to all of you from this beatifull country !
- Me orgulho de ser brasiliero, fico feliz em ver aviões como da embraer, 170/175/190 e o 195 voando na polonia nesse país querido e LOT que confia no produto brasileiro. Brazylia
- @cruize115 Średnio... Nie nawidzę takich odpowiedzi typu zależy...
- 1:32 Kapitan, który przenosi się z embraera 145 na 195.
- Para com esse patriotismo idiota, cara, deixa de ser chato.
- 1:27 Puk Puk, jest tam kto:P?
- Z jaką prędkością taki low-pass
- Amazing jet ! До свидания
- Quem voa um embraer voa Brasil..
- O Melhor...✈...✈...✈...Embraer 195...✈...✈...✈...The Best...✈...✈...✈...Embraer 195...✈...✈...✈...Congratulations...LOT...
- Nie, bo go nie kupiliśmy ;) B787 - tak.
- @ballantiness78 - Okej. A380 pewnie tez tak polewali?
- @Marcelius15 To taki symboliczny gest - powitanie nowego samolotu przez przyjmujące go linie lotnicze, tak "na szczęście" / bezpieczne loty etc
- @Marcelius15 A380??? Ojej, a po co porównywać kolosa przeznaczonego na trasy transkontynentalne, z małymi/średnimi maszynami do obsługi tras europejskich? Myślałem, że piszesz o serii A320 (ze wskazaniem na mniejsze A318 i A319), gdzie porównanie by miało już jakiś sens. Nawet z Frankfurtu do Londynu Lufa nie puszcza (rozkładowo) żadnych szerokokadłubowców.
- @soloviev33 - Oczywiście, że tak!! Co z tego, że mają inną konfigurację, skoro w Airbusach A380 jest więcej klas, nie tylko 3+3. A poza tym odpowiedziałes tylko na jeden z moich argumentów.
- @Marcelius15 Jesteś pewien, że embraery są mniej komfortowe od airbusów serii A320? Wiadomo, że są to samoloty o węższym kadłubie, ale i o konfiguracji 2+2, a nie 3+3.
- @witull - Ciąg dalszy ;) 2.Ale to tylko marzenia, poza tym do Ameryki mają latać 787, które przecierz Lot otrzyma już w kwietniu 2012 roku. 3.Embraery są mniej wygodne od Airbusów. O wiele. To zdecydowanie większe samoloty, przeznaczone dla większym linii niż PLL Lot.. dla np. Air France. 4. Airbusy są droższe to fakt ;) Ponieważ są dużo większe od Embraerów, to i ich cena musi byc bardziej wygórowana. 5. No tak, niby mają, ale nasze linie lotnicze mogą zatrudnić nowych pilotów
- @witull - No niby masz rację, ale zobacz na to z drugiej strony ;) 1.550 pasażerów może i by wziął, ale bilety na pewno byłyby drogie, ponieważ dużo ludzi na pewno woli przeleciec sie taką maszyną ja A380, a nie jakimś "małym" samolotem typu Boeing 737-600. 2.Co to miejsc lotów, też na pewno nie nie byłoby tak słabo... Australia, Japonia, PLL Lot przecierz może otworzyć nowe połączena, a poza tym Ameryka... wyobrax sobie lądującego Airbusa A380 linii Lot na lotnisku w Chicago.
- @justanotherfreak2008 Bo A380 nie jest ekonomiczny jak na nasze warunki. Skąd byś wziął 550 pasażerów i gdzie byś tym leciał? Dlaczego Emb zamiast Arbuza? Po pierwsze mamy już embraery i nie musimy ustawiać linii pod nowe samoloty. Po drugie podejrzewam ze emb sa sporo tansze i duuzo wygodniejsze niz airbusy. No i nasi piloci maja juz doswiadczenie na tych maszynach
- Chcesz więcej? - niestety brak ciekawych informacji do obejrzenia.